יום ראשון, 3 בספטמבר 2017

10 דברים שלא ידעת על הדסטארט



10 דברים שלא ידעת על הדסטארט


  1. צוות הפרויקטים של הדסטארט עונה בממוצע לכ- 400 מיילים ביום!
  2. 'פיתה על הגז' הוא פרויקט אשר במסגרתו התחייב היזם להכין פיתה על הגז, לכל דורש, מדירת ביתו בתל אביב. להפתעת היזמים, הגיע הפרויקט הרבה מעבר ליעד הגיוס!  
  3. במסגרת הפרויקט 'הכח להגשים חלום' עשתה השחיינית אבישג טורק היסטוריה, כשחצתה את תעלת לאמנש, המחברת בין אנגליה לצרפת, בזמן של 13:32:31 שעות ובכך הייתה לאישה הישראלית הראשונה שצלחה את התעלה.  
  4. באוגוסט 2017 ייצגה את ישראל באוסלו נבחרת כדורגל המורכבת מחסרי בית בלבד, וזאת במסגרת פרויקט 'כדורגל לחסרי בית' שצבר מאות תומכים ואוהדים.
  5. 85 היה גילו של היזם המבוגר ביותר בהדסטארט, שלמה אדלר, עם פרויקט הוצאת ספרו "אני שוב יהודי" .
  6. 9 היה גילו של היזם הצעיר ביותר - הראל גרינפלד, בפרויקט הוצאת הספר "צפדי והבלון" שנכתב עבור מורתו. עותקים מהספר חולקו לילדים, המאושפזים בבתי חולים ברחבי הארץ, בכדי לשמחם ולהעלות חיוך על פניהם.
  7. מעין הפרה, ארז הגדי, חווה העז וחזי ולילי התרנגולים - הן רק חלק מחיות המשק שהפכו מפורסמות בעקבות קמפיין מימון המונים ל'חוות החופש', אשר צבר כ-2,000 תומכים תוך כשבוע!
  8. עם השנים הפך אירוע המידברן (Midburn) לפופולרי כ"כ בישראל - עד שנפתחה במיוחד עבורו קטגוריית גיוס למימון הקמת המיצגים האמנותיים בפסטיבל.
  9. שקשוקה מקקטוס - במסגרת קמפיין מימון המונים לספר הליקוט - זכו העוברים והשבים לטעום שקשוקה שעשויה - לא תאמינו- מקקטוס!
  10. קהילת תומכי הדסטארט עומדת היום על כחצי מיליון איש! התומכים בפרויקטים מתחום המוזיקה, כתיבה, אופנה, קולנוע, יזמות, תיאטרון ועוד.

3 תגובות:

  1. מאליהו מהמם מייחל למופלא לשמירת ערכים'הלוחמים הפצועים משדות הקרב' פדויי שבי פצועיי איבה שכול על רבדיו את שאנו נעשה יחדיו במוחין שכל נפש דעת תורנית לא יהה מי שיעשה עבורינו' הכותב ר' חכם אליהו לוחם ומפקד עם למעלה מעשור פציעות קרביות מחניכיי הרמבמ רמח'ל הר ציון ו ש' גורודיש ע'ה תלמיד מתמיד בכיתביי קודש וחו'ל תורני ואקדמאי אסטרטג בכיר ברפואת רמבמ הרפואה היהודית טבעית הוליסטית נפשית קוגנטיבית מתקשר מכיתביי הקודש חכמינו זמין מסירון וואטסאפ 0508861337 הצטרפו כעת

    השבמחק
    תשובות
    1. בירכותיי לבריאות למופלא בבריאה לאמונה אהבה חומלה תמימה

      מחק
  2. מרשים לראות את העוצמה של גיוס ההמונים כאמצעי מימון לעסק חדש שאין לו הון עצמי, אבל יש לו את הרצון והחזון להצליח.
    בתור מי שמציעים ייעוץ לעסקים, מעניין יהיה לראות סטטיסטיקות על מה קרה עם עסקים שקמפיין המימון שלהם הצליח.

    השבמחק