יום חמישי, 1 ביוני 2017

GiveBack מחזירה את התרומה לקדמת הבמה!

מתי בפעם האחרונה תרמתם? האם אתם תורמים באופן קבוע? עם השנים, התקדמות הדורות והקדמה הטכנולוגית, נחלשה הזיקה לתרומה. הדור שלנו תורם הרבה פחות מהדור של סבא וסבתא שלנו, וגם מהדור של הורינו. בעבר הייתה התרומה חלק בלתי נפרד מחיינו ושזורה בשגרת היומיום. תרמנו לחניכי תנועות הנוער, אשר עברו מדלת לדלת עם פנקס התרומות והתחרו בניהם על חלוקת קבלות ואיסוף שטרות, ושלשלנו מטבעות לקופת פח מרשרשת, שהייתה מוצבת בכל בית או בית עסק. כיום, החליפו נציגי טלמרקטינג והודעות דיגיטליות שמקורן לא ידוע את הפנקסים וקופות הפח. האמון במנגנון התרומות דעך.


GiveBack שמה לעצמה למטרה להחזיר את התרומה לקדמת הבמה, תוך שילוב ישן עם חדש - מסורת התרומה הוותיקה מתאפשרת כעת באמצעות פלטפורמה אינטראקטיבית, המהווה בית לגיוסים בעלי אופי קהילתי - חברתי, ומטרתה לחבר בין אנשים. הגיע הזמן להחזיר לקהילה, בין בהתנדבות ובין בהירתמות למגוון פרויקטים של תרומה לקהילה בלחיצת כפתור. חווית התרומה הופכת פשוטה ומהירה. המסר העיקרי: להחזיר לקהילה! הזדהות והתגייסות למען המטרה ללא ציפייה לתמורה. נתינה לשם נתינה.


GiveBack מסכמת חצי שנה ראשונה של פעילות עם נתונים מעולים!
מאז הקמתה גייסה GiveBack כ - 60 פרויקטים, עם סכום גיוס של מעל 6.5 מיליון ש"ח וכ - 22,000 תורמים! כ - 54% מכלל הפרויקטים עברו את יעד הגיוס בהצלחה!

הקטגוריות המובילות בסכום הגיוס ומספר התורמים: בריאות, קהילה וילדים
לב התורמים שלנו נטה השנה לפרויקטים בתחומי הבריאות, הקהילה והילדים, עם סכומי גיוס של מיליוני שקלים ועשרות אלפי תומכים! בלטו גם פרויקטים בתחומי ההנצחה והספורט.


קטגוריות מובילות בסכום הגיוס


קטגוריות מובילות במספר התומכים


נגעו לליבם של התורמים שלנו:

עשרות פרויקטים מתחומים שונים גייסו בהצלחה וזכו לתמיכות רבות, אך מספר פרוקטים נגעו ללב התורמים במיוחד:

פרויקט 'מצילים את רחלי', למען רחלי בת ה- 26, החולה במחלה המצריכה את הטסתה לטיפולים בגרמניה, הכפיל את יעד הגיוס עם סכום של כ - 1,367,181 וכ - 6,372 תורמים!




פרויקט 'הפועל ת"א - לא תצעדי לבד', להצלת מועדון הכדורגל המיתולוגי האהוב 'הפועל תל אביב' אשר נקלע לקשיים, הכפיל פי - 9! את יעד הגיוס עם סכום של כ - 450,692 וכ- 1,693 תורמים!


פרויקט הקמת 'מרכז סיור ולימוד גלבוע מעיינות' להנצחת סרן צבי (צביקה) קפלן הי"ד, אשר נפל במהלך מבצע 'צוק איתן',  עבר את יעד הגיוס עם סכום של כ - 513,444 וכ - 2,240 תורמים!

פרויקט 'עכשיו תורנו', למען לוחם צה"ל אבינועם בוכריס, אשר לקה במחלת ה - ALS לאחר מבצע צוק איתן בו נלחם בהצטיינות, עבר את יעד הגיוס עם סכום של כ - 385,910 וכ- 2,478 תורמים!




פופולאריים גם ברשת!
הפרויקטים שלנו כיכבו ברשת וכמה מהם אף הפכו לויראליים וצברו אלפי  תגובות ושיתופים!
פרויקט 'בקתת השביליסטים בערבה', מיזם חברתי - סביבתי עבור מטיילים הצועדים במדבר, המציע להם לינה ושהות ללא תשלום, שבר את הרשת עם מעל ל - 65,000 גולשים שנחשפו לפרויקט, 2,500 צפיות ומאות שיתופים!



פרויקט 'המאבק למען טל נחום ז"ל', למימון המאבק המשפטי ומיצוי הדין עם דורסיה של טל נחום  אשר נהרגה בתאונת דרכים במקסיקו, עם מעל ל- 50,000 גולשים שנחשפו לפרויקט, כ - 3,000 צפיות ומאות שיתופים ברחבי הרשת.



הכוכב העולה - פוגשים את גיפטי!
פרויקט 'פוגשים את גיפטי' מוכתר על ידי צוות GiveBack ככוכב העולה בתחום הפרויקטים הפופולאריים ברשת, עם מאות שיתופים ותגובות לסיפור המרגש של רחלי וסיגל, שתי אמהות במשפחה מיוחדת בת 7 ילדים ביולוגיים ומאומצים, החולמות לפגוש את גיפטי, ילדת האומנה ששהתה בביתם כ - 3 שנים. "רוצים לעזור לסיגל ורחלי לפגוש את גיפטי? לחצו כאן


אנחנו מזמינים אתכם להצטרף להצלחה ולתרום לפרויקט הקרוב ללבכם באתר GiveBack!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה