יום שלישי, 15 במאי 2012

טיפים לגיוס טוב ומהיר יותר בגיוס מהמונים


חשבנו שנכון שנשתף איתכם טיפים שאנחנו (ולא רק אנחנו) חושבים שיעזרו לכם למקד את הקמפיין שלכם ולגייס יותר 

הטיפים של סלבה רובין, מייסד ומנכ"ל אינדיגוגו, לגיוס המונים מוצלח

דאגו שבעמוד הקמפיין יופיע סרטון. קמפיין שבעמוד שלו יש סרטון וידיאו יגייס 114% יותר מאשר עמוד ללא וידיאו. חשוב להקפיד שהסרטון יהיה קצר  ב?53% מהקמפיינים שמצליחים להשלים את הגיוס, אורכם של קטעי הווידיאו הוא פחות משלוש דקות.

אל תקצו יותר מחודשיים להשלמת קמפיין.
 אל תקצה יותר מחודשיים לקמפיין. קמפיינים שמצליחים לעמוד ביעד קובעים בממוצע 47 ימים לגיוס, ומשלימים את הסכום ביום ה?11, כלומר 36 יום לפני היעד. יותר מ?80% מהקמפיינים שמגיעים למטרה מציעים שלושה עד חמישה מוצריםאו שירותים בתמורה לכסף.

הרכיבו צוות גדול ומנצח.
 צוות של שני אנשים יגייס 80% יותר מאשר אדם בודד. צוות הכולל ארבעה יזמים ומעלה יגייס 138% יותר. אחת הסיבות לכך היא שלצוות גדול יותר יש גישה לרשת גדולה יותר של משקיעים פוטנציאליים.

עדכנו את המשקיעים מדי חמישה ימים לכל היותר.
 שמור את הקהל מעודכן בהתקדמות, וכך תגדיל את הגיוס ב?218%. זכור ש?34% מהמשקיעים מבקרים בעמוד הפרויקט לפחות פעמיים לפני שהם פותחים את הארנק. דואר אלקטרוני הוא הכלי הראשון כדי למשוך משקיעים ותומכים, אחריו פייסבוק ולאחר מכן טוויטר.

פנו ראשית למשפחה ולחברים שישקיעו.
 קודם כל יש לפנות למשפחה ולחברים שישקיעו. 25% מההשקעה הראשונית צריכה להגיע מהרשת שלך. אסור שהמשקיעים יגיעו לפרויקט ריק שאף אחד לא מוכן להשקיע בו. 20% מהגיוס יגיע מזרים שאתה לא מכיר, באמצעות קידום בפלטפורמה ובאינטרנט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה