יום שלישי, 15 בנובמבר 2011


ברוכים הבאים לבלוג של Headstart


אתר Headstart הוקם עבור יזמים ויוצרים שמעדיפים שלא לקחת הלוואה מהבנק לגיוס הכספים הדרושים למימוש הפרויקט שלהם.
למשל קחו את הפרויקט של אילון - עם הספר שהוא כתב במקום ללכת להוצאת לאור של ספרים ולשלם להם כסף ולקבל בסוף שקלים בודדים על כל ספר שימכר, הוא העדיף לקחת צ'נס ולעלות את הספר שלו והרעיון שלו לאתר שלנו ולגייס כסף מהקהל העתידי של הספר שהוא יוצא לאור בהוצאה פרטית.
כך הוא מגדיל את הסיכוי שלו לקבל פידבר מהקהל על הספר, ואף לגייס סכום כזה שיספיק לו להוציא לאור את הספר בהוצאה פרטית שתשאיר לו רווח טוב מכל ספר שימכר .

בהצלחה בגיוס!
תמוכו אתם בפרויקט שמעניין אותכם, ורק עם הפרויקט מגיע ליעד הגיוס , תחויבו בכרטיס האשראי שלכם.
פרטים נוספים על איך זה עובד ניתן לראות למטה :

איך זה עובד?

כל אחד יכול להפוך את החלום שלו למציאות, בין אם אתה יזם, מהנדס, אמן, קולנוען, מוסיקאי, מעצב, סופר, מאייר, חוקר, אוצר, רקדן, כוריאוגרף או איש מוכשר עם רעיון תוכל להגשים אותו. Headstart היא שיטה חדשה של מסחר וחסות, בה היוצר שומר על 100% מהקניין הרוחני בפרוייקט. זו אינה השקעה או הלוואה מסוג כלשהו.
1. בנה קמפיין  
העלה את הפרוייקט שלך ל Headstart. קבע יעד לגיוס ותאריך סיום לקמפיין. החלט על מדרגות תמיכה והצע לתומכים תשורות יחודיות. פרסם טקסט, וידאו ותמונות המתארות אותך ואת הפרוייקט. רעיון טוב שמועבר בצורה ברורה ומעניינת יכול להגיע רחוק!
2. שתף 
השק את הקמפיין ע"י הזמנת חברים, קרובים ומכרים לתמוך בך. פנה לקהל דרך המייל הרשתות החברתיות והפורומים השונים. מומנטום התמיכה מתחיל תמיד מהמעגל הקרוב של היוצר, האנשים שמאמינים בו ורוצים לתמוך בו. אותו קהל תומכים יעזור לך להפיץ את הבשורה ולהרחיב את מעגלי התמיכה וכן הלאה וכן הלאה.
3. גייס    
סכומים קטנים, מכמות תומכים רבה, מצטברת לכדי סכומים משמעותיים וכך תצליח להשיג את המימון הנדרש. פרוייקטים מסויימים חוצים מעגלים חברתיים ומגייסים סכומים גבוהים בהרבה מיעד הגיוס.
מימון בשיטת הכל או כלום
פרוייקט חייב להשיג את יעד המימון שלו עד תאריך היעד שנקבע לקמפיין, במקרה ויעד המימון לא הושג, הכסף לא מחליף ידיים. למה? כך כל הצדדים נמנעים מסיכון:
נגיד ואתה צריך 10,000 ש"ח לממש פרוייקט. עכשיו תאר לך שקיבלת 5,000 ש"ח ו 100 ממכריך הקרובים מצפים ממך לעמוד בהתחייבותך...
מנגד אתה מעוניין לתמוך בפרוייקט, אבל איך 200 ש"ח יעזרו אם הוא צריך 10,000? הכסף יגבה ממך רק במידה והיוצר השלים את יעד הגיוס!
השיטה מאפשרת ליוצרים וליזמים לבדוק רעיונות (או לחלופין למכור מוצרים) ללא סיכון. תכננת מעמד מיוחד לאייפד ואתה לא יודע אם הוא ילך בשוק? נדרשים לך 15,000 ש"ח לייצר סדרה ראשונה ואתה חושש מהסיכון? Headstart נותנת מענה מושלם למצב! לא קיבלת את את התמיכה המצופה, אינך מחוייב להמשיך בפרוייקט, זה ענק!
השיטה הופכת תומכים נלהבים לסוכני שיתוף של הפרויקט. תומך שמעוניין בהגשמת פרוייקט יעזור להפיץ את הבשורה גם למעגל הקרובים שלו.
מוכן להתחיל פרוייקט? מעוניין לשמוע עוד? חפש בעמוד השאלות ותשובות שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה